Kerstreis Meppel Het Erf | 13 december 2017

Beleef het kerstverhaal tijdens sfeervolle kerstreis Vanboeijen in Meppel

Op vrijdag 22 december organiseert Vanboeijen een sfeervolle kerstreis vanaf Het Erf in Meppel (Atalanta 2). De kerstreis is bedoeld voor alle bewoners van Het Erf, buren, buurtgenoten, ouders en verwanten, vrienden, vrijwilligers en verder voor iedereen die het leuk vindt om hieraan mee te doen. Kortom: iedereen is van harte welkom om het kerstverhaal mee te beleven. Het thema van de kerstreis is ‘midden in de winternacht’.

Om 19.00 uur start het kerstverhaal met een samenzang van bekende kerstliederen in de grote zaal van Het Erf. In korte toneelstukjes maken de bezoekers kennis met een man die droomt van vrede. Hij komt vaak in het paleis om met de koning te praten. Als de koning zijn dromen wil, geeft de man die liever aan een pasgeboren kind. Om ongeveer 19.30 uur begint de reis naar een stal in Bethlehem. Vanaf 20.00 uur is er een kort verblijf bij de herberg, waar iets lekkers gegeten en gedronken kan worden. De kerstreis eindigt om ongeveer 20.30 uur. Wie dat wil, mag zelf een lantaarn of een fakkel meenemen om door het donker de weg te vinden. Deelname aan de kerstreis is gratis.