CDA-fractie brengt werkbezoek aan Vanboeijen | november 2017

CDA-fractie Assen brengt werkbezoek aan Vanboeijen

De CDA-fractie van Assen brengt op vrijdag 6 november aanstaande een werkbezoek aan Vanboeijen in Assen. De fractie komt met oudgedienden en nieuwelingen. Ook Tweede Kamerlid Agnes Mulder is bij het werkbezoek aanwezig.

Vanboeijen is blij de CDA-fractie een kijkje in haar keuken te geven. Een uitgelezen mogelijkheid om te laten zien waar Vanboeijen mee bezig is. Primair in alles wat Vanboeijen doet staat de client, haar bewoner centraal. Tijdens dit werkbezoek worden de CDA-leden meegenomen op een rondleiding over verschillende locaties van Vanboeijen in Assen. Zo wordt een bezoek gebracht aan een aantal dagbestedingslocaties van Vanboeijen, waar cliënten bijvoorbeeld in de hout- of metaalbewerking prachtige dingen maken. De wens die Vanboeijen en het CDA delen is de afstand tussen de mensen met een beperking en de maatschappij te verkleinen. Werken is daar een essentieel onderdeel van.

Naast dat het werkbezoek leerzaam is, geeft de fractie Vanboeijen ook graag het podium om haar visie op zorg te delen en wat zij daarin nodig heeft om dit te realiseren. De partij denkt vanuit het politiek domein graag mee met de mogelijkheden die zij ook bieden.