Boeijende wensengala | juni 2017

Boeijende wensen in een magische wondere wereld

Op 8 juni 2017 worden de cliënten van Vanboeijen ondergedompeld in een Magische Wondere Wereld tijdens het Boeijende Wensengala.

Vanboeijen organiseert deze bijzondere en sfeervolle avond in samenwerking met stichting Vrienden van Vanboeijen. Het gala vormt de start voor alweer de 6de wensenweek. De gala-avond, en de daarop volgende jaarlijkse Boeijende Wensenweek, staat in het teken van het vervullen van wensen van cliënten en/of leefgroepen. Thema van het gala 2017 is ‘De Magische Wondere Wereld’.

De Stichting Vrienden van Vanboeijen zet zich al vele jaren in voor het welzijn van mensen met een verstandelijke beperking bij Vanboeijen. Dit doet zij door het bieden van financiële ondersteuning voor projecten en materialen. Het gaat dan om de extra dingen die het leven beter of leuker maken voor deze mensen en waar op andere manieren geen financiële ruimte voor is, de zogenoemde ‘kers op de taart’. Het organiseren van het gala - en het kunnen laten uitkomen van de vele wensen - is een enorme uitdaging die mogelijk wordt gemaakt door de financiële ondersteuning van de Vrienden.

Het gala op 8 juni aanstaande wordt voor alle aanwezigen een avond die bol zal staan van beleving en verwondering. Tijdens een energiek en afwisselend programma worden de bezoekers betoverd en verrast. Natuurlijk zullen vele wensen op deze avond uitkomen, maar er staan de bezoekers nog veel meer verrassingen te wachten. Het belooft theatrale magie te worden die bij een ieder tot de verbeelding zal spreken.