André Enter benoemd tot directeur bij Vanboeijen | februari 2017

Bestuurder Annette Imhof heeft André Enter benoemd tot directeur zorg bij Vanboeijen. Samen met directeur bedrijfsvoering Johan Dusseljee vormen zij de toekomstige directie van Vanboeijen.

André Enter zal op 1 april a.s. bij Vanboeijen starten. Door de benoeming van André Enter komt op dat moment een einde aan de interim-periode van Martin Breed. Annette Imhof: ‘Ik vind het fijn dat André Vanboeijen komt versterken. Met zijn energie, zijn visie op een kwetsbare doelgroep in de samenleving en innovatie in de zorg zal hij een belangrijke bijdrage gaan leveren aan het behalen van onze doelstellingen. Ik zie er naar uit om samen met hem - en allen verbonden aan de organisatie – de beste ondersteuning aan bewoners te realiseren!’

André Enter (1966) startte zijn carrière, na het behalen van zijn Doctoraal Bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, met diverse managementfuncties in de zorg. Onder andere bij Thuiszorg Het Friese Land en Zorggroep Tellens. In zijn laatste functie werkte hij als directeur (zorg)innovatie bij ouderenorganisatie Stichting De Hoven. André is daarnaast maatschappelijk en bestuurlijk actief, onder andere als toezichthouder in de revalidatiesector.