Vanboeijen klaar voor de toekomst met nieuwe locatie kind en jongeren en psychiatrie

Dinsdag 23 april is een moderne nieuwe locatie van Vanboeijen geopend aan de Middenweg op Park Diepstroeten in Assen. Oudbouw is vervangen en tevens uitgebreid met een aantal woonplekken door prachtige nieuwbouw die helemaal van deze tijd is. Deze nieuwe locatie bestaat uit twee verschillende vleugels met woningen en dagbestedingslocaties waarin twee doelgroepen zijn ondergebracht: kind en jongeren en psychiatrie. Doelgroepen waar Vanboeijen zich in de toekomst nog meer op gaat richten.

Samen met bewoners en cliënten, ouders en verwanten, medewerkers, vrijwilligers en andere genodigden is deze nieuwe locatie feestelijk geopend. Tijdens de opening door Annette Imhof, bestuurder Vanboeijen, werden samen met bewoners door henzelf gemaakte schilderijen onthuld. Uiteraard was er een dankwoord voor iedereen die deze nieuwbouw mogelijk heeft gemaakt en hier een bijdrage aan heeft geleverd.

De bewoners hebben allemaal een eigen appartement, daarnaast is er een gezamenlijke ruimte en een ruimte voor dagbesteding op de locatie. Bovendien is er een prachtige buitenruimte die met nieuwe en robuuste speeltoestellen vooral voor de kinderen en jongeren een hele fijne plek is.

De bewoners en cliënten, hun ouders en verwanten en de medewerkers op deze locatie zijn erg blij met deze mooie nieuwe woon- en werkplek. We zijn ontzettend trots op deze nieuwbouw en wensen de bewoners hier een heel fijn thuis.