Johan Dusseljee benoemd tot directeur bedrijfsvoering bij Vanboeijen | januari 2017

Bestuurder Annette Imhof heeft Johan Dusseljee benoemd tot directeur bedrijfsvoering van Vanboeijen. Samen met de directeur zorg a.i. vormen zij per 1 januari 2017 de directie van Vanboeijen. Door de benoeming van Johan komt aan zijn interim directeurschap een einde.

Inmiddels is de werving voor de vaste positie van directeur zorg gestart.

Annette Imhof: ‘Ik ben blij met de benoeming van Johan. Hij heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de resultaten die wij in 2016 met elkaar bereikt hebben voor Vanboeijen. Ik zie er naar uit om samen met hem - en allen verbonden aan de organisatie - Vanboeijen verder door te ontwikkelen en op de kaart te zetten!’

Johan Dusseljee (1971) startte zijn carrière, na het behalen van zijn Postdoctoraal Accountancy aan de Rijksuniversiteit Groningen, als registeraccountant bij KPMG. Daarna heeft hij een bewuste overstap gemaakt naar de zorg waar hij diverse managementfuncties heeft bekleed. In zijn laatste functie werkte hij als Directeur financiën & bedrijfsvoering voor de bestuurlijk gefuseerde organisaties Elker Jeugd- en Opvoedhulp en Het Poortje Jeugdinrichtingen. Johan is daarnaast maatschappelijk en bestuurlijk actief, onder andere als toezichthouder in het onderwijs.