Meppel | 07 januari 2019

Cliëntservice: een warm welkom bij Vanboeijen

Vanboeijen heeft in december haar koers voor de komende jaren vastgesteld. De koers is opgetekend in 'Dit zijn wij.', een mooi document met doelen waar we in 2019 verder aan werken en dat we hebben uitgereikt aan alle medewerkers. We beginnen 2019 goed met de start van de nieuwe afdeling cliëntservice.

Een van de zaken die in onze koers op alle onderwerpen terugkomt is het uitgangspunt dat wij de cliënt centraal stellen in ons handelen en onze hele bedrijfsvoering. En dat begint al vanaf het eerste contact. Een warm welkom is de beste basis om een veilig thuis of een fijne werkplek te kunnen bieden.

Vanuit die gedachte heeft Vanboeijen de afdeling clientservice opgericht. Alle binnenkomende informatieverzoeken van (potentiele) bewoners en cliënten en hun verwanten worden vanuit cliëntservice tijdens kantooruren direct en persoonlijk beantwoord door vakkundige medewerkers.

Cliëntservice heeft een eigen telefoonnummer en emailadres waar mensen terechtkunnen met  vragen over wonen en werken bij Vanboeijen. Zowel de bestaande als nieuwe cliënten en hun verwanten willen we graag goed en eenduidig informeren over wat we kunnen betekenen, dat kan gaan over woonplekken, maar ook over werk- en dagbestedingsplekken. Door in gesprek te gaan, gaan we op zoek naar mogelijkheden, passend bij de wensen en talenten van cliënten.

Buiten kantoortijden kan, via de website www.vanboeijen.nl, 24 uur per dag een contactverzoek gedaan worden zodat onze cliëntservice-medewerkers of cliëntadviseurs contact op kunnen nemen op een door de cliënt of verwant gekozen moment. Een klantvriendelijke benadering dus, want dat vinden we belangrijk.

Wil je graag weten welke mogelijkheden Vanboeijen biedt op het gebied van wonen of werken?

Neem dan contact op met onze afdeling cliëntservice.

Mai: clientservice@vanboeijen.nl

Tel: 0592 305 605

De medewerkers van clientservice van Vanboeijen kwamen maandag 7 januari bijeen in Meppel om de start van cliëntservice te vieren.
De medewerkers van clientservice van Vanboeijen kwamen maandag 7 januari bijeen in Meppel om de start van cliëntservice te vieren.

Over de auteur

Maya de Bruin, Communicatieadviseur